مصاحبه سالار شیرخانی با خبرگزاری ایبنا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سالار شیرخانی، مدیر سایت وبیتو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره این سامانه بیان کرد: سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی با امکانات متفاوت با هدف گسترش و ارتقاء تجارت الکترونیک اعضای خانواده صنایع چاپ و بسته‌بندی و توسعه صنعت چاپ و بسته‌بندی و صادرات غیر‌نفتی کشور به‌روزرسانی شد.

وی افزود: سایت مجله از ۴ بخش مجزا تشکیل شده‌است و امیدواریم بخش زیادی از نیاز فعالان صنایع چاپ و بسته‌بندی در حوزه اطلاع‌رسانی، بازاریابی و تبلیغات و فروش، تجارت الکترونیک را پوشش دهد.

شیرخانی ادامه داد: در بخش اول، یعنی مجله الکترونیکی کاربران می‌توانند از جدید‌ترین اخبار، مقالات، گزارش‌های تصویر، گالری تصاویر و فیلم  و کلیپ‌های آموزشی استفاده کنند.
وی گفت: در بخش دیگری از مجله الکترونیکی نیز کاربران می‌توانند نسخه pdf  مجله را به‌صورت آنلاین تهیه و اشتراک مجله را دریافت کنند. «رادیو ونداد» بخش جدید در این حوزه و مجله الکترونیکی است. در این بخش پادکست‌های آموزشی با محور چاپ و بسته‌بندی و مدیریت تهیه و تولید و منتشر می‌شود.

مدیر سایت جامع ماهنامه صنایع بسته‌بندی، بیان کرد: یکی از مشکلات علاقه‌مندان، پژوهشگران و محققین و دانشجویان، دستیابی آسان به جدید‌ترین اخبار، مقالات تخصصی در حوزه صنایع بسته‌بندی و چاپ بوده که معمولا هم زمان‌بر است.

شیر‌خانی ادامه داد: در مجله الکترونیکی با طراحی بخش «دنیای بسته‌بندی» مشکل این قشر از افراد را حل کرده‌ایم، کاربران می‌توانند با کلیک بر روی آیتم دنیای بسته‌بندی دروازه جدیدترین اخبار و مقالات را به روی خود باز کنند و به راحتی از مطالب خواندنی و جذاب که این موتور جست‌وجو در مجله الکترونیکی برای آن‌ها مهیا کرده، استفاده و با ورود به سایت‌های معتبر و مرجع از اطلاعات گوناگونی بهره‌مند شوند؛ علاوه‌براین با ثبت‌نام در بخش اشتراک مجله الکترونیکی نشریه را هر ماه به‌صورت رایگان دریافت و از اطلاعات و مطالب خواندنی و مسابقه‌های عکس ماه با هدف توجه بیشتر به بسته‌بندی سبز و حفظ محیط زیست استفاده کنند.

شیر‌خانی گفت: در بخشی از سایت، امکاناتی برای انجام همه خدمات برندینگ و تبلیغات پیش‌بینی شده و شرکت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: تجمیع و ثبت اطلاعات و دسترسی به بانک اطلاعات دقیق، شرکت‌ها و افراد، مدیران در این حوزه از نیازهای اساسی یک صنعت به شمار می‌آید. امروزه تعدای از سایت‌های فعال درقالب بانک اطلاعاتی وجود دارد که اطلاعات آن‌ها به‌روز نیست و یا ورود اطلاعات و استفاده از آن برای کاربران دشوار  است. در نسخه جدید سایت بانک اطلاعاتی این مشکلات را حل کرده‌ایم.

شیرخانی ادامه داد: در بانک اطلاعاتی سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی، کاربران می‌توانند پس از ورود و ثبت‌نام درسایت، اطلاعات شرکت، بیوگرافی، سابقه تحصیلی و شغلی خود را وارد و برای نمایش بهتر و اصطلاحا، نردبانی شدن آن، از قسمت‌های مختلف سایت مانند: دستچین‌ها، مدیران موفق،  گذرگاه طلایی صفحه  اختصاصی با هدر و کنترل پنل مجزا و قابلیت تغییر اطلاعات و شخصی‌سازی بهره‌مند شوند و با توجه به اینکه بخش زیادی از کارگاه‌های فعال در زمینه صنایع چاپ و نشر و بسته‌بندی فاقد وب‌سایت هستند نیاز آن‌ها با داشتن صفحه اختصاصی برآورده خواهد شد و علاوه‌بر ثبت‌نام در آگهی‌نامه از امکانات ایمیل‌مارکتینگ برای معرفی بهتر کالا و خدمات خود و ارتقاء فروش محصولاتشان  بهره‌مند شوند.

شیرخانی درادامه افزود: یکی از حساس‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین مراحل عرضه و فروش کالا ،بسته‌بندی آنبوده و یک مزیت رقابتی به شمار می‌آید و قابلیت فروش بیشتر و شانس صادرات و ارتقاء صادرات غیرنفتی را موجب می‌شود.

مدیر سایت جامع ماهنامه صنایع بسته‌بندی بیان کرد: با توجه به تجربه و تحقیقات و مطالعات صورت‌گرفته در بازار و سابقه ۱۵ساله حضور مستمر در نمایشگاه‌های تخصصی صنایع چاپ و بسته‌بندی و صنایع وابسته و نیز شناخت کافی از بازار صادرات و واردات ایران، شاهد مشکلات زیادی از قبیل، عدم تشخیص فروشندگان و خریداران شرکت‌های خدماتی و پیمانکاری معتبر از غیر معتبر و عدم شناخت آسان محصولات، ماشین‌آلات و مواد اولیه با کیفیت از بی‌کیفیت، نبود بازار رقابتی و نیز شبکه خاص برای قیمت‌گذاری، نبود مرجع خاص برای انجام مشاوره و انعکاس و ثبت نظرات مخاطبین درخصوص خریداران، فروشندگان، محصولات، شرکت‌های خدماتی و پیمانکاری، در انحصار بودن برخی محصولات، رقابت ناسالم و دلال‌بازی و… در نتیجه شاهد افزایش قیمت و هدررفت زمان و سرمایه بسیاری ازعلاقه‌مندان در این صنعت بودیم؛ بنابراین برآن شدیم تا با ایجاد ساختار تکنولوژی‌محور و در نظر گرفتن بخشی ازسایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته به نام «پُل» با قابلیت بازاریابی و تجارت الکترونیکی (B2B) ارتباطی مطمئن بین فروشندگان و خریداران با امکانات کامل و آسان ارتباطی و ارائه مشاوره هوشمند، ایجاد کنیم.

وی درباره مزایای بخش تجارت الکترونیکی پُل برای فروشندگان کالا و خدمات اشاره کرد و گفت: کاربران با استفاده ازبخش تجارت الکترونیکی پل به راحتی فضای کاری خود را به دنیای دیجیتال گسترش می‌دهند تا همه با برند و نام آن‌ها آشنا شوند و با خریداران واقعی و معتبرآشنا و  جریان معامله ایجاد شود.

شیرخانی در پایان گفت: مزایای تجارت الکترونیکی پُل برای خریداران کالا و خدمات نیز زیاد است و کاربران می‌توانند، کالا، ماشین‌آلات و مواد اولیه و خدمات مورد نیاز خود را از میان فروشندگان مختلف بیابند و با آن‌ها به‌صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: بهترین قیمت و کیفیت را از فروشندگان مختلف دریافت و مقایسه کرده و سابقه فروشندگان و اعتبار آن‌ها را ببینید و با حرفه‌ای‌ها معامله کنند و محصولات و خدمات خود را به خریداران در سراسر ایران و نیز در فاز بعدی با چند زبانه شدن آن به متقاضیان خارج کشورمعرفی کنند و نیز از قابلیت هوشمند اطلاع‌رسانی سایت هنگام یافتن خریدار یا فروشنده به‌صورت آفلاین از پیشخوان خرید و فروش و اطلاع‌رسانی ۲۴ ساعت بهره‌مند شوند.

منبع خبر : خبرگزاری ایبنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *